Circa a sedia di ghjocu cù funzione di massaggio

Cercate a keyword "sedia di ghjocu" in parechje piattaforme di e-commerce è truverete chì e sedie di ghjocu cù funzione di massaggio sò generalmente vendute per menu di RMB300.
Hè una funziunalità cusì high-end solu dispunibule à un prezzu bassu?
A funzione di massaggio si adatta à u desideriu di a maiò parte di a ghjente di perseguite a salute fisica oghje.Cù u costu d'investimentu bassu è i trucchi innovatori, chjappà subitu subitu, è dopu ci hè a ruforma di sedia di ghjocu di massaggi.
A ghjente hà sguassatu sedie di ghjocu chì pretendenu avè funzioni di massaggio, ma a qualità hè incredibile.
Stu mutore hè pigliatu da u cuscinu di a cintura di una sedia di ghjocu, è un pirtusu hè scavatu in a spugna per mette u mutore, è questu hè.

1
2

U mutore 4WD in i nostri ricordi di a zitiddina hè a fonte di tuttu u putere.In quantu à a funzione di massaggio attuale, duvemu avè un ghjudiziu in mente.
Avemu avutu aduprà massaggiatori prufessiunali in stazioni di treni, centri commerciali è cinema.I so prezzi varienu da RMB3000-5000 ancu più di RMB10000, ma l'esperienza di massaggi ùn hè micca sempre soddisfatta di tutti.U stessu passa per i sedie di massaggi prufessiunali, per ùn parlà micca di sedie di ghjocu scarsi chì vendenu per una frazzioni di u prezzu.
A vera schiuma modellata in u disignu praticu, a nova schiuma d'alta densità, l'elevatore di gas di classe 3 SGS è u meccanismo d'acciaio anti-rivuluzione, hè sempre a cunfigurazione più sicura, ma a sedia di ghjocu high-end autoproclamata cù a "funzione di massaggio", don Ùn avete micca sta cunfigurazione.
In fatti, i materiali di sedia di ghjocu inferjuri anu ancu volatilizà una varietà di sustanzi dannusu, chì dannu a salute di u corpu.E quelle funzioni apparentemente avanzate, diventanu complici.
In Generale, u disignu di u pruduttu deve esse praticu, u disignu funziunale di fantasia, chì aghjunghje solu trucchi, serà abbandunatu da i cunsumatori è u mercatu.È duvemu sceglie usedia di ghjocu cù u veru disignu praticu è u prezzu currispondente.


Tempu di Postu: Aug-02-2022