Cumu l'impiegatori puderanu tagliate i salarii di l'impiegati senza riduzzione in realtà di i so guadagni orari

Cumu l'impiegatori puderanu tagliate i salarii di l'impiegati senza riduzzione in realtà di i so guadagni orari

I dirigenti di a Cumpagnia sò constantemente à a ricerca di modi per aumentà e so linee di fondu.

Una zona chì riceve assai attenzione hè i salarii di l'impiegati.

I dirigenti sò tentati di riduce i salarii o u numeru di i so impiegati per aumentà rapidamente a linea di fondu.

Eppuru, in un momentu di disoccupazione assai bassu è salarii in crescita, hè difficiule di taglià a compensazione di i travagliadori.

Taglià u numeru di l'impiegati pò ancu avè un effettu negativu nantu à l'impiegati rimanenti per via di a carica di travagliu aumentata.

In ogni casu, se un patronu puderia aumentà a produtividade di i travagliadori, questu benefiziu a linea di fondu cum'è un tagliu di u salariu o una riduzzione di l'epica.

I patroni sò capaci di agisce per aumentà a produtividade persa mantenendu i so impiegati à i so scrivanie è travagliendu.

U sicretu hè in a sedia di l'uffiziu.

Unu di i mutivi chì l'impiegati cercanu di alluntanassi da a so scrivania hè l'incomodità o u dulore chì si sentenu à pusà tante ore.

A suluzione simplice seria per i patroni per cumprà una sedia d'uffiziu chì furnisce u massimu cunfortu.

Una di e migliori sedie ergonomiche per l'uffiziu hè a sedia GDHERO.

A sedia GDHERO hè stata cuncepita per mantene i travagliadori còmode è senza dolore, ùn importa quante ore passanu à i so scrivanie.

A sedia GDHERO hè cusì cunfortu chì i travagliadori volenu à pusà à i so scrivanie perchè quale vole alzà da un sediu còmode?

Per quessa, i patroni chì volenu mantene i so travagliadori felici à i so scrivanie, chì aumenteranu a produtividade è tagliate i costi senza riduzzione di i salarii o di l'ufficiu, deve cumprà a sedia di l'uffiziu GDHERO, hè cusì cunfortu ch'elli volenu solu cuntinuà à travaglià.

Cumprate l'iconica sedia GDHERO quì.


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2021