Cumu sceglie una sedia d'uffiziu ghjustu è còmuda?

Un terzu di a vita di una persona si spende à pusà, in particulare i travagliadori di l'uffiziu, un urdinatore, una scrivania è una sedia, diventanu u so microcosmu di ogni ghjornu.

Quandu turnate à a cumpagnia ogni matina è accende l'urdinatore, vede l'infurmazioni micca leghjite di u Partitu A affissatu nantu à u screnu: "Ùn sò micca perchè, ma mi sentu ancu micca cuntentu".Vulete dumandà perchè, ma à a fine, rispondi solu "ok" in voce bassa attraversu l'urdinatore.À questu mumentu, vi ricordate di a scena di u pianu all-nighter di l'ultima notte, cusì tutta a persona paralizata in a sedia di l'uffiziu l'accumpagna ghjornu è notte, sentu assai stancu.

sedia

In più di dì "Vai, appiccà un pocu di più", u capu / capu deve dà à u vostru impiegatu una sedia còmoda.Ùn pudete micca decide per u partitu A, ma almenu fate cunfortu per i vostri impjegati per cambià i piani.Videmu cumu sceglie una sedia d'uffiziu.

sedia 2
sedia 3
sedia 4
sedia 5

Foto da GDHERO Sedie da Uffiziu: https://www.gdheroffice.com

Tipu di sedia d'uffiziu

1. Da a cumpusizioni di materiale, pò esse divisu in sedia d'uffiziu in pelle, sedia d'uffiziu in pelle PU, sedia d'uffiziu in tela, sedia d'uffiziu in rete, sedia d'uffiziu in plastica è cusì.

2. Da u puntu di vista di u tipu d'usu, pò esse divisu in sedia di capu, sedia d'uffiziu, sedia di impiegati, sedia di direttore, sedia di cunferenza, sedia ergonomica, etc.

3. In quantu à l'occasioni d'usu, ci sò principarmenti uffizii, uffizii di u persunale aperti, sale di cunferenza, sale di lettura, sala di riferimentu di biblioteca, aula di furmazione, laboratori, dormitori di staff, cantina di u persunale, etc.

Cunsiglii di compra

U stilu di sedia di l'uffiziu hè assai, l'usu di l'aumentu hè ancu più liberu.Finu à l'usu currettu, a stessa sedia di l'uffiziu pò ghjucà diverse funzioni in spazii differenti.

1. Profundità di sedia di l'uffiziu

In situazioni più formali, a ghjente si mette dritta.Se vulete pusà drittu, avete bisognu à pusà in una pusizioni "superficiale" davanti à a vostra sedia.Sò più rilassatu sè site in casa, è ùn puderebbe esse più profonda.Allora, quandu cumprate, duvete pusà prima, pusate per pruvà a prufundità di u corpu, è poi pudete sapè s'ellu risponde à i bisogni di l'uffiziu.

2. Sedia d'uffiziu - Altezza di u pede

Questu hè in relazione cù a durata di i pedi di l'utilizatori.Di sicuru, in più di a sedia bar tali sedia alta, l 'altezza di u sediu di a sedia generale ùn sarà troppu esageratu, ma s'è l 'unità hà una persona corta, dinù vulete cunsiderà.

3. Altezza di a manu

Sè vo site abituatu à mette e mani quandu site à pusà, pudete vulete sceglie una sedia d'uffiziu cù braccioli bassi o senza braccioli.Ma s'è vo preferite mette in una sedia di l'uffiziu, una sedia cù braccia più altu è una faccia più profonda di u sediu pò esse a megliu scelta.

4. Altezza di u sediu

E persone chì piace à pusà in periculu ponu sceglie micca solu sedie senza braccia è spalle, ma ancu sedie cù braccia bassi è spalle.À questu puntu, u centru di gravità di a persona seduta serà à a cintura.Se preferite appughjà nantu à u spinu di a vostra sedia, optate per una sedia d'uffiziu alta, è verificate per vede s'ellu hè vicinu à u collu.Calchì volta l'altezza di u spinu di a sedia hè vicinu à u collu, ma farà l'utilizatori abitualmente mette u so collu à un Angle di 90 gradi nantu à u spinu di a sedia, chì hè faciule per causà ferite à u collu.

5. L'Angulu di a sedia

Mentre i sedie di l'uffiziu dà l'impressione chì u sediu è u spinu sò à 90 gradi, a maiò parte di elli sò in realtà ligeramente inclinati è assicurati.E sedie di l'uffiziu più informale anu una pendenza più ripida, chì permettenu à e persone di pusà nantu à elli cum'è s'elli eranu stendu nantu à elli.

6. Sedia dolcezza

Prestate attenzione à u cunfortu di u cuscinu di u sediu è di u schienale.Se ùn avete micca un sediu o cuscinu nantu à a vostra sedia di l'uffiziu, fighjate direttamente à a durezza di u materiale stessu.Per l'add-on, nota ciò chì u padding internu hè utilizatu è pusate nantu à ellu per vede cumu si senti.

7. Stabilità di a sedia

Prestate attenzione à u trattamentu di a sedia in i dettagli strutturali, sapete a stabilità di a sedia.In particulare per sustene u pede di a sedia datu priorità à a sedia unica, più attente à i prublemi strutturali, cum'è l'ispezione di l'attrezzi, viti è altri articuli, questu hè assai impurtante.L'utilizatori sò cunsigliati di pusà quant'è pussibule è scuzzulate u so corpu ligeramente per sperimentà a stabilità di a sedia.

Bottom line: Questu hè u tempu quandu una sedia pò dimustrà quantu amate i vostri impiegati.Una bona impresa hè dotata di e sedie di l'uffiziu più còmode per l'impiegati, chì riflette a cultura è a cura umanistica di l'impresa.


Tempu di posta: 23-novembre-2021