I travagliadori d'uffiziu è sedie d'uffiziu

Per i travagliadori di l'uffiziu, a pusizione di solitu, in più di dorme, hè pusatu.

1

 

Sicondu u White Paper on Sedentary Behavior in Chinese Workplaces, 46 per centu di i rispondenti si sentenu per più di 10 ore à ghjornu, cù i programatori, i media è i diseggiani classificate cum'è i primi trè più sedentariu.I programatori in l'indagine passanu una media di almenu 9 ore à ghjornu seduti.

Cum'è un accessori d'uffiziu chì ci accumpagna per più di 8 ore à ghjornu, usedia d'uffiziuhà una relazione delicata cù l'ufficiu.

Sedia d'uffiziu cunfortu

 

Da u vostru primu ghjornu nantu à u travagliu, u vostrusedia d'uffiziuhè u vostru amicu più vicinu."A cunfortu affetta l'attenzione, è l'attenzione hè ligata à l'efficienza di u travagliu. In questu modu, una sedia hè ancu un strumentu di produzzione, è gastru soldi in una sedia d'uffiziu di qualità megliu cuntribuisce ancu à u vostru KPI ".

 

Sedia di l'uffiziu di u persunale 1
Sedia di l'uffiziu di u persunale 2

Hè diventatu a nova normale per i travagliadori per aghjurnàsedie d'uffiziua so spesa per cunsulazione.Sedie di l'uffiziu sò ancu ligati à l'entusiasmu di l'impiegati per u travagliu, è l'impiegati di l'uffiziu chì paganu l'aghjurnamenti à u so propiu spesa tendenu à esse più stabile è fideli.


Tempu di Postu: Mar-15-2023