L'evoluzione di a sedia d'uffiziu

Pudemu avè dettu à u nostru capu di piglià una settimana di u travagliu perchè avemu torciatu u collu discutendu u travagliu cù i culleghi perchè e nostre sedie eranu troppu voluminose.Ma per via di Thomas Jefferson, u terzu presidente di i Stati Uniti, ùn ci era micca una tale chance.

1

In u 1775, Jefferson hà postu l'ochju nantu à una sedia di Windsor in casa, hà guardatu a sedia di Windsor è hà avutu una idea:

2

Questa hè a sedia Windsor Modificata di Jefferson.À u primu sguardu, pocu hè cambiatu.Attualmente sta sedia hà duie faccia di sedili, unite cù l'asta di ferru cintrali, a puleggia hè messu in u solcu trà a faccia attuale di novu, hà realizatu l'effettu chì a parte inferiore hè fissata, a mità superiore rota.Hè natu u precursore di a sedia girevole, è a ghjente ùn avia più da preoccupari di torce u collu.

Ma hè assai luntanu da a sedia girevole - o, più propriamente, a sedia di l'uffiziu - in quale passemu ottu ore à ghjornu inseme.Manca almenu una struttura chjave - a rota.
Quale hè ghjuntu cù l'idea di appiccicà roti à e gambe di a sedia ?Allora avemu da sdrughjenu circate per esse più pruduttivi è ùn mai piantà ?
Un altru workaholic di fama mundiale, u babbu di l'evoluzione, Charles Robert Darwin.

3

A rivuluzione industriale hà purtatu u sviluppu vigoru di a nova ecunumia, è l'imprese anu allargatu u so territoriu è u so affari cunfidendu à i treni convenienti.I capi pensanu allora: Ùn saria più pruduttivu aduprà u tempu di viaghju per pusà è finisce qualchì documentu ?

Allora Thomas Warren hè ghjuntu in l'affari.A so Cumpagnia, The American Chair Company, hà pruduttu un sediu di trenu chì incorporava in modu innovativu molle in i cuscini di u sediu per facilità a scossa di u trenu.L'impiegati anu da travaglià ancu nantu à i treni.

In questa basa, Thomas Warren hà inventatu a prima vera sedia di l'uffiziu di a storia.Hà guasi tutte e caratteristiche chjave di a nostra sedia d'uffiziu muderna - gira, scorri, è hà un sediu molle.

4

L'idea chì pusà cunfortu porta à a pigrizia era in moda in l'anni 1920.

5

Un omu chjamatu William Ferris hà fattu un passu avanti per liscia e cose.Hà designatu i DO / More Chairs.Fighjate à u grande titulu nantu à questu poster.Chì tippu di persona si mette in sta sedia?"Freschi, felici, attivi è pruduttivi" travagliadori d'uffiziu.

Hè chjaramente un puntu di dolore di u mercatu per l'inefficienza di u travagliu è e malatie occupational.

L'idee tecnologiche sò cambiate.U studiu di a relazione armoniosa trà l'omu è a macchina hà righjuntu u so piccu durante a Siconda Guerra Munniali cum'è l'industria hà crisciutu in impurtanza.Dopu à a Siconda Guerra Munniali, "ergonomia" ùn era più una parolla marginale, ma una parolla legittima in ogni campu.

6

È cusì, in u 1973, hè natu una sedia d'uffiziu.

U puntu di luce di sta sedia dipende da: appoggiu reclinable, una superficia di u sediu elevatu è una puleggia, un mudellu concisu è solidu, culore luminoso.I diseggiani appricanu ancu un stilu luminoso à scrivanie, machine à scrive è cusì più materiale d'uffiziu, sperendu di trasfurmà l'uffiziu in un paradisu, un lavatu dull.

Sedia d'uffiziuhà subitu parechji cambiamenti basati nantu à a rotazione, a puleggia è a regulazione di l'altitudine di sti strutturi basi da tandu, è hè diventatu a nostra sedia d'uffiziu attuale.


Tempu di Postu: Jul-01-2022