Questi "picculi movimenti" nantu à a sedia di l'uffiziu ponu riduce i periculi di a longa seduta

Avemu spessu vede certi pazienti, à una ghjovana età, sò disturbed by cervical spondylosis, lumbar disc herniation, dopu à dumandà ch'elli sò sedentary uffiziu folla.Generale cuntinuu seduta più di l'ora di 2 senza l'attività stand up o cambià u cumpurtamentu di pusizioni seduta, hè sedentariu.Hè preghjudiziu per stà longu tempu, u primu dannu hè a nostra spina, u sistema cardiovascular è u sistema gastrointestinali seranu ancu affettati à varii gradi.Un duttore di medicina di riabilitazione in un ospedale suggerisce chì e persone sedentariu anu bisognu à prestu attenzione à cambià a pusizioni seduta, è ponu pruvà à fà un pocu."picculi movimenti"nantu à usedia d'uffiziu.

seduta 9

"picculi movimenti" cum'è quì sottu:
1.Sit nantu à a riva di a vostra sedia cù i vostri gammi in circuli, i ghjinochje piegate è i pedi nantu à u pianu.Elevate u pede manca un pocu da a terra è girate in u sensu antiurariu da sottu à u ghjinochju, cum'è s'ellu tirava cerchi in l'aria cù u to talone.Mantene u circondu in senso antiorario per 30 seconde, poi in senso orario per 30 seconde.Allora, alzate u pede drittu è fate u listessu.Se truvate circles troppu noiosi, pudete speziate e cose cù 26 lettere.

2.Raise i vostri vitelli è pusate nantu à a riva di a vostra sedia, mantenendu i vostri ghjinochje piegate.Stretch your hamstrings (musculi in u spinu di i vostri cosci) alzendu u to pede manca versu u tettu, i dita è i gammi dritti è paralleli à u pianu, infine mette i vostri pedi è ripetite tutta a sequenza 5 volte.Allora, fate u listessu cù u pede drittu.

3.L'elevazione di i ghjinochje vi impone di pusà un pocu daretu à a vostra sedia è appoghjate contru.Mantene i ghjinochje piegate è alzate una gamba versu u to pettu.Repetite 5 volte cù e duie gambe.

4.Sit à mezu à a vostra sedia cù u to back straight.Straighted your arms and spread them out to your sides cum'è s'ellu si formava a lettera T cù u to corpu superiore.Mantene e braccia dritte è chjappà e mani sopra a testa.Repetite 20 à 30 volte.

5. Inclinate a testa in daretu, mette e mani daretu à a testa, è spinghje a testa avanti quant'è pussibule mentre u to collu ferma fermu.Pigliate un restu dopu à 10 seconde è repite 10-20 volte.

Sè vo site una di quelle persone chì passanu assai tempu à pusà à l'uffiziu, pudete pruvà sti picculi trucchi nantu à uSedie da uffiziu GDHEROper mantene a salute.

seduta 1
seduta 2
seduta 3
seduta 4
seduta-5
seduta-6
seduta-7
seduta-8

Sopra e sedie di l'uffiziu sò da GDHERO Office Furniture:https://www.gdheroffice.com/


Tempu di post: 07-07-2022