E se a sedia di l'uffiziu di diversi materiali si umidità?

U dannu di l'umidità à a sedia di l'uffiziu hè più seriu.Se spugna, maglia, tela, etc. sò affettati da l'umidità per un bellu pezzu, allora u mildiu accade.Dopu,GDHERO fabricatore di sedie d'uffiziufate una spiegazione simplice.

mobili d'uffiziu

Prima di tuttu, parlemu di a sedia d'uffiziu in tela.A tela pò esse divisa in tela di maglia è tela di lint, chì hè più cumuni in a vita.A sedia di l'uffiziu in tela hè faciule d'esse umida in u casu di mancanza di ventilazione, Se a sedia di l'uffiziu ùn hè micca utilizata per un bellu pezzu, pò esse diventatu muffa, chì ùn solu affetta a salute di e persone, ma ancu a vita di serviziu di a sedia di l'uffiziu. .Allora cumu per risolve stu prublema?Pruvate per apre a finestra è a porta per a ventilazione, è apre l'aria condizionata per a deshumidificazione, per ùn mette micca altre cose superflue in l'uffiziu chì aumentanu l'umidità di l'uffiziu.

Allora parlate di a sedia di l'uffiziu in pelle, l'ambiente di l'uffiziu umitu hè faciule per fà a superficia di u pelle adsorbendu un pocu di vapore d'acqua, chì portarà à l'invechjamentu rapidu è l'indurimentu di a pelle, se troppu seriu, pò esse deformazione è fading per a sedia di l'uffiziu.Allora cumu risolve stu prublema?Unu hè chì spessu per fà a rimozione di polvera nantu à a pelle di a sedia di l'uffiziu, è imbracciate un pocu d'oliu speciale per l'infermiera.Questu modu ùn pò micca solu muffa resistente à l'umidità, ma ancu esse ammorbidita per a pelle.S'ellu hè nuvoloso è chiuvutu, sguassate a superficia di coghju di a sedia di l'uffiziu cù una spugna secca ogni ghjornu, è applicà una capa d'oliu per fà u mantenimentu, se pussibule.

GDHERO fabricatore di sedie d'uffiziuspera chì u metudu sopra pò esse utile per voi.Per a sedia di l'uffiziu, avemu sempre suggeritu chìpudemu fà una ispezione regulare è mantenimentu per elli.


Tempu di Postu: Aug-09-2022