E-sports, u novu mondu di u marketing di marca

U 18 di nuvembre di u 2003, l'e-sports hè statu listatu cum'è u 99emu avvenimentu sportivu ufficialmente lanciatu da l'Amministrazione Generale di u Sport di u Statu.Diciannove anni dopu, l'industria di l'e-sport competitiva ùn hè più un oceanu turchinu, ma un mercatu emergente promettente.

Sicondu i dati compilati da Statista, una sucietà di dati tedesca, u mercatu mundiale di e-sports hè previstu di ghjunghje à $ 1,79 miliardi in entrate da 2022. A crescita annuale composta per 2017-2022 hè prevista per esse 22,3%, cù a maiuranza di i rivenuti. venenu da sponsorizazione di marca micca populari.L'e-sports hè diventatu u focu di marketing per parechje marche.

sredgh (1)

L'e-sports sò diversi quant'è i sport tradiziunali, è cusì sò u so publicu.Marketers prima bisognu di capiscenu a classificazione di i fan di e-sports è e diverse cumunità di e-sports, per fà un marketing megliu. In generale, l'e-sports ponu esse divisi in ghjucadore à ghjucatore (PvP), shooter in prima persona (FPS), reale. -strategia di u tempu (RTS), multiplayer online Battle Arena (MOBA), multiplayer online role-playing game (MMORPG), etc. Sti sfarenti prughjetti di e-sports anu un publicu di destinazione diversu, ma anu ancu diverse squadre di e-sport.Solu truvà u stessu uditatu è squadra cù u scopu di marketing, è poi rializà u marketing di precisione, allura pò ottene risultati megliu.

sredgh (1)

Cù u sviluppu boom di e-sports, pigliendu u prughjettu di e-sports di League of Legends cum'è un esempiu, marchi ben cunnisciuti in diversi campi cum'è Mercedes-Benz, Nike è Shanghai Pudong Development Bank sò intruti in l'uffiziu per sponsorizà l'avvenimentu. .Parechje persone pensanu chì solu a marca cunnisciuta pò sponsorizà, ma ùn hè micca veru.I marchi più chjuchi sò perfettamente capaci di custruisce e so squadre di e-sports è invitanu certi ghjucadori cunnisciuti à unisce à elli per aumentà a so influenza.

sredgh (2)

Quandu l'industria di l'e-sports entra in u publicu, u marketing di e-sports hà attrattu sempre più marche.Per i marchi è i dirigenti di u marketing, hè necessariu più pensamentu di seguitu per spiegà constantemente novi modi di marketing di e-sports, per avè abbastanza forza per spiccà in a pista di marketing di e-sports sempre più affollata.A cosa più impurtante hè chì l'utilizatori di e-sports sò principarmenti ghjovani, se vulete sviluppà a marca di u mercatu ghjovanu, pruvate più marketing di e-sports, u primu à cumpete per u gruppu di u cliente di destinazione.

Sedia di ghjocuhè un derivativu di l'e-sports, l'imprese di ghjoculi anu bisognu di custruisce una relazione simbiotica trà a marca è u cuntenutu di e-sports, dimustrà megliu i punti funziunali è sceni di a marca o di u produttu stessu, cunnetta megliu cù l'audienza, è trasmette bè a marca. missaghju di "ti capiscenu" à i ghjovani cunsumatori.

sredgh (3)


Tempu di posta: 22-Nov-2022