Sedie d'uffiziu ergonomiche sò u megliu investimentu in salute

Se passate più di ottu ore à ghjornu à u vostru desk, allora investisce in un

sedia d'uffiziuhè u megliu investimentu chì pudete fà per a vostra salute.Ùn hè micca ogni sediaadattatu per tutti, hè per quessa chì esistenu sedie ergonomiche.

Una bona sedia d'uffiziu ergonomica, capisce u vostru puntu di cunfortu, fate attenzione à l'ergonomia, più cura di a vostra salute.Cum'è u nome suggerisce, a sedia ergonomica hè pensata per a biotecnologia umana è l'ingegneria maiò per aiutà à migliurà l'abitudini di postura è sustene diverse pusizioni di seduta.

A sedia ergonomica in u sensu veru deve risponde à i seguenti punti:
1.Inclusive di parechje funzioni di regulazione
2.Excellent support ergonomicu
3.Good per a salute di i travagliadori di scrivania
4.Good gradi di libertà, cumpresi u muvimentu di rotazione è u muvimentu parallelu

Sia l'acquistu di una sedia di travagliu o di una sedia di studiu in casa, prima duvemu cunsiderà i seguenti fatturi:

1.Whether ci hè sustegnu lumbar
U disignu scientificu di supportu lumbar aiuta à mantene a curva naturale di a spina.U scopu di migliurà l'abitudini di seduta sbagliati, aiutanu à allevà a stretta di spalle dopu à pusà per un bellu pezzu, è sviluppà una postura di travagliu sana è còmoda.

2.Whether ci hè un cuscinu di rebound d'alta densità
Spugna d'altu rimballu cù un'eccellente elasticità, alta densità, spessore per furnisce una sensazione di avvolgi i glutei.Sia chì travagliate in l'uffiziu o studiate in casa, pudete gode di a sensazione còmode di pusà in ogni mumentu è in ogni locu.

3.Whether ci hè aghjustamentu strutturale
Ajustamentu di l'altezza: - Aghjustate cum'è necessariu per sustene e curve di u corpu, in modu chì ogni utilizatore pò truvà una pusizione seduta adatta.
Ajustamentu di l'angolo: - Una inclinazione curretta pò sustene a spalle è riduce a pressione nantu à a cintura.
Ajustamentu di a testa: - Sì avete u dolore di u collu frequente, hè assai cunsigliatu d'utilizà una sedia cù un appoghju regulabile per furnisce un supportu per a testa è riduce a pressione di u collu.
Ajustamentu di a rampa: - Aghjustate l'altezza di a rampa per assicurà u muvimentu normale di u coddu.

Hè tuttu persedia d'uffiziu ergonomica.Ùn importa micca quantu hè riccu per u tipu è a funzione di sedia, a postura di seduta hè a più impurtante.I sperti suggerenu alzà è fà eserciziu ogni 30 minuti di travagliu per aiutà u flussu di sangue, prevene i coaguli di sangue in i vostri vini è rende più còmode durante una longa ghjurnata di travagliu.


Tempu di Postu: Nov-08-2022