A sedia di ghjocu vi porta un piacè immersivu

L'era disedia di ghjocuhè ghjuntu, è hà rottu gradualmente u preghjudiziu di fà nunda bè.Ùn hè micca un mostru di inundazione, ma un gruppu di credenze è di lotta di e persone.In fronte à a pressione d'alta intensità è a forza di reazione estrema, avemu bisognu di asedia di ghjocu cunfortucù un imballu forte, ùn ci hè più a cintura dolente è e mani stanchi, allora sarà grande!

Reclinazione d'angolo di 155 °, sedia di ghjocu unica funzione d'inclinazione d'angolo grande, aiuta i ghjucatori à stenderà facilmente, è ricuperà immediatamente.

Cuoio PU di sedile da corsa, senza sbucciatura o rughe evidenti, e senza odore evidente.

Tipu di corpu tuttu u quadru d'acciaio 1.5MM di spessore, 11CM di schiuma di rimballu d'alta densità o sedia di schiuma modellata.

Ascensore à gas di classe 3 certificatu SGS, è a basa di fibra di nylon R350mm hè abbastanza stabile, ùn ci sarà micca backflip quandu vi appoghjate in daretu.

Quandu avete un tastieru meccanicu prufessiunale di e-sport, mouse meccanicu, monitor, cuffie è assai equipamentu di e-sports, fighjendu a sedia chì ùn hè micca assai coordinata, vi sentite un pocu scomodu, solu bisognu di unsedia di ghjocuper aiutà vi à ottene u "grande maestru di cullizzioni di l'equipaggiu di e-sports", è questu successu pò purtà un entusiasmu mai decadibile.

In cunfrontu cù u neru / biancu / grisgiu di a sedia ordinaria di l'urdinatore, sia l'abbinamentu di u culore è u mudellu sò più ricchi è più interessanti, ma ancu più in linea cù u gustu ghjovanu è di moda.


Tempu di Postu: Nov-08-2022