GDHERO Chaise ergonomique d'office

L'ergonomia s'hè sviluppata gradualmente à a vita, l'uffiziu, u studiu è altre multi-scena.Focus nantu à NOELsedia d'uffiziu ergonomicaservizii per creà spazii d'uffiziu è prudutti, assicuratevi chì u ritornu à noi, serà una suluzione putente à e vostre preoccupazioni.

1

GDHEROu sviluppu di l'intenzione uriginale hè di utilizà una sedia d'uffiziu multifunzionale ergonomica più sana per risolve u vostru mal di schiena, tuttu u stilu simplice d'alta qualità, maglia back and seduta pannu pò esse rimpiazzatu cù diversi culori, ma ancu pò esse rimpiazzatu cù chassis differente, cusì chìGDHEROpresenta un stilu differente.Flessibile cù, in tuttu u studiu, l'uffiziu, a sala di ghjocu.

Sedia Ergonomica di Scrivania

GDHEROA forma generale, u core di u più hè a cintura liftable, l'aghjustamentu di a prufundità, dopu à parechji aghjustamenti per pruvà a presa precisa, gode di l'ultima fiducia.

Sedia d'uffiziu Reddit

U sediu hè fattu di spugna d'alta densità, longu seduta senza deformazione, rimbalzo d'alta velocità, cuscinettu avvoltu in mesh respirante, l'estate ùn hè micca una carica.A piastra di u sediu regulabile allarga l'usu di a folla, cusì chì l'utilizatori sperimentanu un sensu più còmode.

Sedia d'Uffiziu di Supportu Lumbar

U fondu di a piastra di u sediu hà un buttone d'elasticità regulabile, l'utilizatori trovanu u più adattatu per a so propria pusizione elastica, in daretu micca in u sforzu!3 regolazione flessibile di l'angolo in daretu, adattatu per gode di u mumentu di rilassazione.

Chaise d'office reclinable


Tempu di Postu: Dec-28-2022