Dà i zitelli un spaziu di apprendimentu dedicatu

Avemu da pruvà u nostru megliu per creà un spaziu di apprendimentu chì appartene à i zitelli, chì hè di dà à i zitelli un sensu di rituali.Fornite un locu di studiu, una scrivania è una sedia in casa per aiutà u vostru zitellu à creà un "ambientu preparatu".Ancu s'è, "equipaggiu" hè solu un strumentu, ma per i zitelli, hè ancu un sensu di rituali, per cultivà a so bona apprendimentu è l'abitudini di cumpurtamentu anu un certu aiutu.

A furmazione di boni abitudini, hè benefica per prevene i zitelli da gobba è prevene a miopia.Pudemu cuntrollà, quandu u zitellu s'ampara, s'ellu ùn ci hè micca abbastanza distanza visuale, senza back to trust, hunched over, pedi fora di a terra?

In fatti, sti pusizioni di seduta sbagliata, sò causati da chì a tavola fissa è a sedia ùn ponu esse aghjustate in ogni mumentu secondu l'altezza di u zitellu, u tipu di corpu.

Seduta in una sedia inappropriata, u zitellu naturalmente ùn si mette micca à l'aise, per scrive più facilmente, u corpu ùn si inclina cunscientemente in avanti, arcu, gobbo, à longu andà, sti postura di seduta sbagliata hà purtatu troppu periculi nascosti à a salute di u zitellu, cum'è u collu in avanti, u bossu, è ancu portanu à l'inclinazione pelvica è a scoliosis.

Per quessa, hè assai necessariu di sceglie una tavola regulable o sedia per u zitellu.

Oghje, ricumandemu principalmente parechjisedie di studiu da GDHERO, chì sò tutti dotati di schienale è altezza di u sediu regulabile.Cù una guaranzia di 3 anni è a spugna d'alta densità, sò sicuri è còmode, è ponu ancu aiutà à u vostru zitellu à sviluppà una postura seduta curretta.


Tempu di Postu: Dec-20-2022