E boni sedie d'uffiziu sò in dumanda

L'emergenza di l'epidemie hà purtatu un impattu significativu nantu à l'industria domestica.Ma oltre l'impattu di a pandemia, hè ancu ligata à novi tendenzi è mudelli di cunsumu.In cunfrontu cù u stilu di vita passatu, e persone muderne prestanu più attenzione à l'autopercepzione è anu una orientazione di valore cumportamentale completamente diversa.Prestanu più attenzione à a realizazione di u valore è l'espressione di a personalità.Cumu fà l'ore di l'uffiziu di ogni ghjornu cum'è rituali è còmode cum'è u sonnu hè diventatu u focu di ogni travagliadore.

afds

A pandemia hà ancu acceleratu a crescita di u mercatu di i mobili d'uffiziu.A prima cosa chì assai persone facenu dopu avè travagliatu da casa per via di l'epidemie hè di ricumpinsàuna bona sedia d'uffiziu.

Bona sedia d'uffiziu

A cumminazione di "spaziu d'uffiziu / studiu" è "spaziu di vita" hè stata accelerata da u travagliu mobile remoto è l'aula remota purtata da l'epidemie.Un studiu da u più grande fabricatore di mobili d'uffiziu in u mondu in Cina hà truvatu chì u 21% di e persone anu mintuatu a necessità di un equipamentu d'uffiziu cunvene è intelligente sottu a influenza di travaglià da casa.

Sedia d'Uffiziu in Rete di Casa

In u 2020, a pandemia di COVID-19 è u bloccu anu incitatu parechje cumpagnie è impiegati à cumincià à travaglià da casa.U mobili d'uffiziu hà cuminciatu à passà sempre più da u spaziu di l'uffiziu à u spaziu di casa,a sedia ergonomica di l'uffiziuU mobili di l'uffiziu basatu hà purtatu à un sbattimentu di a dumanda.

Sedia d'Uffiziu Ergonomica

L'emergenza di ogni tipu di nova dumanda di i cunsumatori guida direttamente a vendita di u mercatu.In l'industria, certiproduttori di sedie d'uffiziumira à u mercatu B, vale à dì, cuopere cù l'imprese è appartamenti longu affittu per furnisce l'uffiziu è i prudutti di casa;Certi facenu affari à u mercatu C, direttamente à i cunsumatori.

Sedia di travagliu di l'uffiziu à u travagliu

Sedia d'Uffiziu cù Braccia 3D

Sedia di l'uffiziu in u centru

Pò esse previstu chì ci saranu più è più marche di mobili d'uffiziu in u futuru, è i cunsumatori ùn sò micca solu soddisfatti di prudutti d'alta qualità, è gradualmente si estendenu à i bisogni di serviziu di mobili d'uffiziu più perfetti, cù un disignu è tecnulugia unichi, una prutezzione ambientale verde. , a fabricazione intelligente, i mobili d'uffiziu intelligenti cuntinueghjanu à emerge!


Tempu di Postu: Feb-22-2023