Mobili d'uffiziu verdi

U mobili di l'uffiziu verde hè di puntà à i mobili chì basicamente senza materiale dannusu.Un livellu più altu di definizione: u mobili chì per risponde à i bisogni specifichi di l'utilizatori, esse benefica per a salute di l'utilizatori, senza i periculi nascosti di avvelenamentu umanu è dannu, cù standard di dimensione stretti in u prucessu di produzzione è di cuncepimentu, secondu u principiu di u disignu ergonomicu.

Hà e seguenti caratteristiche:

1. I materiali tendenu à esse naturali è ùn cuntenenu sustanzi nocivi;

2. I prudutti verdi secondu u disignu ergonomicu, orientatu à e persone, micca solu attente à e persone in a cundizione statica di a cundizione fisiologica è studià e persone in a cundizione dinamica di a cundizione fisiologica.In usu normale è usu occasionale ùn pruvucarà effetti avversi è dannu à u corpu umanu.

3. In u disignu è a pruduzzione, a vita di serviziu di u pruduttu hè allargata quantu pussibule per fà più durable è riduce u cunsumu d'energia in u prucessu di reprocessing.

4. Prudutti cuncepitu di alta qualità, deve avè dipositi culturale è cuntenutu tecnologicu.

U standard di taglia di i normi naziunali di mobili verdi:

Altezza scrivania di l'uffiziu: 700-760 mm;

Altezza di a sedia di l'uffiziu: 400-440MM;

Scrivania d'uffiziu è sedia d'uffiziu chì sustene l'usu, a diffarenza di l'altezza deve esse cuntrullata in a gamma di 280-320MM

Mobili d'uffiziu verdi 1
Mobili d'uffiziu verdi 2
Mobili d'uffiziu verdi 3
Mobili d'uffiziu verdi 4

Foto da Hero Office Furniture:https://www.gdheroffice.com

L'altezza curretta di a tavola è a sedia deve permette à a persona di pusà in dui pusizioni verticali basi:

1. Quandu i pedi sò piani nantu à u pianu, i cosci è i vitelli sò basicamente perpendiculari.

2. Quandu i braccia pende naturali, u bracciu superiore è l'avantbracciu sò basamenti verticali, è l'avantbracciu hè ghjustu in cuntattu cù a tavula, creendu un supportu di u coddu adattatu.Dui verticali basi ponu fà a ghjente mantene a postura curretta di seduta è a postura di scrittura: pruduce u supportu di u coddu appropritatu, pò piglià una postura seduta dritta o ligeramente in avanti per evità u gobbo, causando malatie spinali, strain muscular lumbar è altre malatie occupational.Per qualchì travagliu di scrivania, pudete ancu pusà in una postura ligeramente reclinata, cunfortu appoghjatu nantu à u spinu di a sedia di u persunale.L'utilizatori ponu sceglie da una varietà di pusizioni seduta, chì ponu esse cambiate spessu per allevà a fatigue.

3. L'altezza di u spaziu sottu à u top board di u desk di l'uffiziu ùn hè micca menu di 580MM, è a larghezza di u spaziu ùn hè micca menu di 520MM, per assicurà chì ci hè almenu spaziu per u muvimentu di a gamba.Dopu à pusà per un bellu pezzu, pudete fà un rilassamentu adattatu per allevà a fatigue.

Mobili d'uffiziu verdi 5
Mobili d'uffiziu verdi 6
Mobili d'uffiziu verdi 7
Mobili d'uffiziu verdi 8

Foto da Hero Office Furniture:https://www.gdheroffice.com


Tempu di Postu: Dec-09-2021