Cumu aghjustà una sedia d'uffiziu

Sè vo travaglià regularmente à una scrivania per u travagliu di l'informatica o studiu, avete bisognu à pusà nantu à unsedia d'uffiziuchì hè adattatu currettamente per u vostru corpu per evità u malu di spalle è i prublemi.Cum'è i medichi, i chiropratici è i fisioterapisti sanu, assai persone sviluppanu ligamenti seriamente allungati in a so spina è à volte ancu prublemi di discu per via di pusà nantu à unfitted.sedie d'uffiziuper longu periodi di tempu.Tuttavia, aghjustendu unsedia d'uffiziuhè simplice è piglia solu un pocu di minuti se sapete cumu adattà à e proporzioni di u vostru corpu.

1

1.Stabbilisce l'altezza di a vostra stazione di travagliu.Configurate a vostra stazione di travagliu à l'altezza adatta.A situazione più desiderata hè se pudete cambià l'altezza di a vostra stazione di travagliu, ma pochi stazioni di travagliu permettenu questu.Se a vostra stazione di travagliu ùn pò micca esse aghjustata, duverete aghjustà l'altezza di a vostra sedia.
1) Se a vostra postazione di travagliu pò esse aghjustata, stà davanti à a sedia è aghjustate l'altezza in modu chì u puntu più altu hè ghjustu sottu à a rotula.Allora aghjustate l'altezza di a vostra stazione di travagliu in modu chì i vostri coddi formanu un angolo di 90 gradi quandu site à pusà cù e vostre mani appoghjate nantu à u desk top.

2

2.Assess l'angolo di i vostri coddi in quantu à a stazione di travagliu.Siate vicinu à a vostra scrivania quant'è cunfortu cù i vostri braccia paralleli à a vostra spina.Lasciate e vostre mani nantu à a superficia di a stazione di travagliu o u teclatu di l'urdinatore, quale avete aduprà più spessu.Duveranu esse in un angolo di 90 gradi.
1) Siate nantu à a sedia davanti à a vostra stazione di travagliu u più vicinu pussibule è senti sottu à a sedia di a sedia per u cuntrollu di l'altezza.Questu hè generalmente situatu à u latu manca.
2) Se e vostre mani sò più altu ch'è i vostri gomiti, u sediu hè troppu bassu.Alzate u vostru corpu da u sediu è appughjà a leva.Questu permetterà à u sediu di alzà.Quandu hà righjuntu l'altezza desiderata, lasciate a palanca per chjude in u locu.
3) Se u sediu hè troppu altu, stà sedutu, appughjà a leva, è lasciate andà quandu l'altezza desiderata hè ghjunta.

3

3.Assicuratevi chì i vostri pedi sò posti à u livellu ghjustu paragunatu à u vostru sediu.Mentri à pusà cù i vostri pedi nantu à a terra, trascinate i vostri ditte trà a coscia è u bordu disedia d'uffiziu.Ci deve esse circa una larghezza di dita di u spaziu trà a vostra coscia è usedia d'uffiziu.
1) Sè vo site assai altu è ci hè più di una larghezza di dita trà a sedia è a vostra coscia, avete bisognu di alzàsedia d'uffiziuè ancu a vostra stazione di travagliu per ottene l'altezza adatta.
2) S'ellu hè difficiule di mette i vostri ditte sottu à a coscia, avete bisognu di alzà i vostri pedi per ottene un angolo di 90 gradi à i vostri ghjinochji.Pudete aduprà un reposapie regulable per creà una superficia più alta per i vostri pedi per ripusà.

4

4.Measure a distanza trà u to vitellu è u fronte di u vostrusedia d'uffiziu.Clench u pugnu è pruvate à passà trà i vostrisedia d'uffiziuè u spinu di u to vitellu.Ci deve esse un spaziu di pugnu (circa 5 cm o 2 inch) trà u to vitellu è a riva di a sedia.Questu determina se a prufundità di a sedia hè curretta.
1) S'ellu hè strettu è difficiule di mette u pugnu in u spaziu, a vostra sedia hè troppu prufonda è avete bisognu di portà u schienale in avanti.U più ergonomicusedie d'uffiziupermettenu di fà cusì girannu una leva sottu à u sediu à a manu dritta.Se ùn pudete micca aghjustà a prufundità di a sedia, utilizate un supportu lumbaru o lumbar.
2) Se ci hè troppu spaziu trà i vostri vitelli è u bordu di a sedia, pudete aghjustà a spalle in daretu.Ci sarà di solitu una leva sottu à u sediu à a manu dritta.
3) Hè essenziale chì a prufundità di u vostrusedia d'uffiziuhè currettu per evità di slumping o slouching mentre u travagliu.Un bonu supportu di a schiena minimizzarà a tensione nantu à a vostra schiena è hè una grande precauzione contr'à e ferite in u bassu.

5

5.Adjust l'altezza di u backrest.Mentri pusatu bè nantu à a sedia cù i vostri pedi in giru è i vostri vitelli un pugnu-spaziu luntanu da u bordu di a sedia move u backrest up o down to fit in the small of your back.Questu modu furnisce u più grande sustegnu per a vostra spalle.
1) Vulete sentu un sustegnu fermu nantu à a curva lumbar di a vostra parte bassa.
2) Ci duverebbe esse un pomo nantu à u spinu di a sedia chì permette à u schienale di muvimenti su è falà.Siccomu hè più faciule per abbassà u schienale chè di alzà mentre si seduta, principià per alzà tuttu in u so postu.Allora pusate nantu à a sedia è aghjustate u backrest finu à ch'ellu si mette in u picculu di a vostra schiena.
3) Micca tutte e sedie vi permettenu di aghjustà l'altezza di u schienale.

6

6.Adjust l'angolo di u backrest per adattà à a vostra spalle.U backrest deve esse in un angulu chì vi sustene mentre pusate in a vostra postura preferita.Ùn duvete micca avè da appoghjate in daretu per sentelu nè inclinate più in avanti chì ti piace à pusà.
1) Ci sarà un pomo chì blocca l'angolo di u schienale in u locu nantu à u spinu di a sedia.Sblocca l'angolo di u schienale è inclina in avanti è in daretu mentre fighjate u vostru monitor.Una volta ghjunghjite à l'angolo chì si sente ghjustu, chjude u backrest in u locu.
2) Micca tutte e sedie vi permettenu di aghjustà l'angolo di u schienale.

7

7.Adjust i braccioli di a sedia per ch'elli toccu à pena i vostri coddi quandu sò in un angolo di 90 gradi.I braccioli duveranu appena toccu i vostri coddi quandu appoghjate e mani nantu à a scrivania o u teclatu di l'urdinatore.S'elli sò troppu altu, allora vi furzà à pusà i vostri braccia awkwardly.I vostri braccia duveranu esse capace di oscillare liberamente.
1) Riposate i vostri braccia nantu à i braccia durante a digitazione impedirà u muvimentu normale di u bracciu è causarà una tensione extra à i vostri ditte è strutture di supportu.
2) Alcune sedie necessitanu un cacciavite per aghjustà i braccioli mentre chì altri anu un pomo chì pò esse usatu per aghjustà l'altezza di i braccioli.Verificate a parte più bassa di i vostri braccioli.
3) I braccioli regolabili ùn sò micca dispunibili nantu à tutte e sedie.
4) Se i vostri braccioli sò troppu alti è ùn ponu micca esse aghjustati, duvete sguassate i braccioli da a sedia per impediscenu di causà dolore à e spalle è e dite.

8

8.Assess u vostru livellu ochju riposu.I vostri ochji duveranu esse à livellu cù u screnu di l'urdinatore chì travagliate.Evaluate questu pusendu nantu à a sedia, chjudendu l'ochji, puntendu a testa direttamente in avanti è aprendu lentamente.Tu avissi a fighjulà u centru di lu schermu urdinatore è esse capaci di leghje tuttu nantu à ellu senza straining u collu o muvimenti i vostri ochji su o falà.
1) Sè vo avete à spustà i vostri ochji falà à ghjunghje sin'à u screnu urdinatore tandu vi pò mette qualcosa sottu à u so livellu.Per esempiu, pudete slide una scatula sottu à un monitor per elevà à l'altezza propria.
2) Sè vo avete a mossa i vostri ochji finu à ghjunghje sin'à u screnu urdinatore tandu vi duvite pruvà à truvà un modu à calà u screnu cusì ch'ellu hè direttamente davanti à voi.


Tempu di Postu: Nov-29-2022