Cumu disassemble a sedia di l'uffiziu

In a vita di ogni ghjornu, assai persone spessu cercanu qualchi tutoriali di stallazione è disassemblamentu in Internet quandu si scontranu certi elementi chì ùn saranu micca installati o disassemblati.Ben intesu,sedie d'uffiziuùn sò micca eccezzioni, ma avà parechji rivenditori di sedie di l'uffiziu di a rete seranu basicamente struzzioni di stallazione di sedie d'uffiziu, ma senza struzzioni di disassemblamentu.

xdr (2)

Siccomu ci sò parechji metudi di stallazione di sedia d'uffiziu nantu à a reta, ci sò pocu struzzioni di disassemblamentu di sedia d'uffiziu.Eccu una breve descrizzione di cumu a sedia di l'uffiziu hè smantellata.Prima di disassembly, duvemu prima capisce a cumpusizioni di cunnessione di diverse parti di a sedia di l'uffiziu.PigliateChaise d'office GDHEROcum'è un esempiu.I passi di disassemblamentu sò i seguenti:

xdr (1)
xdr (3)

U primu passu: separà e parti supiriori è bassu di a sedia di l'uffiziu (elevatore di gasu è miccanisimu), u metudu hè di tirà l'elevatore di u funziunamentu in avanti à u listessu tempu, scuzzulate delicatamente cuscino per aiutà a separazione, stu passu cuntene duie operazioni.

U sicondu passu: a siparazione di l'elevatore di gas è a basa di cinque stelle di a sedia di l'uffiziu, u metudu hè di vultà a basa di cinque stelle è impacte delicatamente l'ascensore di gasu cù l'ughjettu à u fondu parechje volte per fà si separà. .

U terzu passu: a siparazione di a basa di cinque stelle è i casters di a sedia di l'uffiziu, u metudu hè assai simplice, s'ellu ci hè una fibbia di casters, poi torce a fibbia, s'ellu ùn hè micca forza parallella per tirà fora.

U quartu passu: disassemble u mecanismu, u bracciu è u backrest di a sedia di l'uffiziu.Hè assai sèmplice di disassemble a sedia cù u cacciavite currispundente, è poi imballà a sedia.

xdr (4)
xdr (5)

U sopra hè u metudu disedia d'uffiziupassi di smontà furnitu da u fabricatore GDHERO, chì pò esse appiicatu à a maiò parte di e sedie di l'uffiziu.


Tempu di Postu: Apr-18-2022