Cumu fà una sedia d'uffiziu più còmode

A ricerca suggerisce chì l'impiegatu mediu di l'uffiziu si trova finu à15 ore à ghjornu.Ùn hè micca surprisante, tuttu ciò chì seduta hè assuciatu cù un risicu più altu di prublemi musculari è articuli (in quantu à a diabetes, a malatia di u cori è a depressione).

Mentre chì parechji di noi sapemu chì pusà tuttu u ghjornu ùn hè micca esattamente grande per i nostri corpi è menti.Chì ghjè un impiegatu impegnatu à fà?

Un pezzu di u puzzle si trova à fà a vostra scrivania più ergonomica.Questu hà dui benefizii: Seduta piglia menu di un peghju nantu à u vostru corpu, è vi eviterà l'incomodità chì rende più difficiuli di fucalizza à u travagliu.Ùn importa micca chì site per 10 ore à ghjornu o dui, eccu cumu fà unsedia d'uffiziupiù còmode.

In più di l'adopru di una postura propria, quì sò ottu manere di fà più còmode mentre si sente à un desk.

xrted
1.Support u vostru bassu back.
Parechji travagliadori di scrivania si lamentanu di u lumbaru, è a suluzione puderia esse vicinu à u cuscinu di supportu lumbar più vicinu.
2.Consider aghjunghje un cuscinu di sediu.
Se un cuscinu di supportu lumbaru ùn si taglia micca o vi simpricimenti vi trovate in brama ancu di più sustegnu, allora puderia esse u tempu di aghjunghje un cuscinu di sedia à a vostra sedia di scrivania.
3.Assicuratevi chì i vostri pedi ùn pende.
Sè vo site nantu à u latu più curtu è i vostri pedi ùn sò micca appiccicati in terra quandu site in a vostra sedia di l'uffiziu, questu prublema hà una correzione rapida: Simply use a footrest ergonomicu.
4.Use un restu di polsu.
Quandu scrivite è aduprate un mouse mentre pusate à una scrivania tuttu u ghjornu, i vostri polsi ponu veramente un battitu.Agghiuncennu un gel per i polsi à a vostra cunfigurazione di scrivania pò esse un grande modu per riduce a tensione nantu à i vostri polsi.
5.Raise u vostru monitor à livellu ochju.
A pusà in una sedia di scrivania è fighjulà un laptop o una schernu di l'urdinatore di scrittura tuttu u ghjornu hè una ricetta per a tensione di u collu.Andate più faciule nantu à a vostra spina alzendu u vostru laptop o monitor à u livellu di l'ochju, cusì avete solu fighjà drittu davanti per fighjà u vostru schermu.
6.Hold documenti di riferimentu à livellu ochju.
Reduce a tensione di u collu perchè ùn avete micca bisognu di cuntinuà à guardà per leghje u documentu.
7.Adjust u vostru illuminazione ufficiu.
cambià l'illuminazione di l'uffiziu pò fà più còmode di vede u vostru schermu.Accuminciate per investisce in uni pochi di lampade cù parechje paràmetri di illuminazione per pudè persunalizà l'intensità di a luce è induve sbarca nantu à u vostru urdinatore è u desk.
8.Aghjunghje un pocu di verde.
A ricerca trova chì e piante vive ponu purificà l'aria di l'uffiziu, riduce u stress è migliurà l'umore.

Cù questi ottu manere, allora nunda rende una sedia di l'uffiziu più còmoda ch'è sentu felice mentre site in questu!


Tempu di Postu: Apr-09-2022