Local Shoe Store Gifts Teen A Gaming Chair Dopu chì e foto di a so versione DIY sò diventate virali

cdsg

Un rivenditore lucale hà regalatu una sedia per un valore di RM499 à un adulescente dopu chì e foto di ellu pusatu nantu à una sedia di ghjocu fai-te-te (DIY) sò diventate virali.

I ritratti sò stati caricati da u netizen Haizat Zul à un gruppu lucale di ghjoculi per PC in Facebook.

In i ritratti, l'adulescente hè statu vistu à pusà nantu à un cartone pusatu sopra una sedia, trasfurmendu a sedia regulare in una "sedia di ghjocu".

"I zitelli oghje sò creativi.Tomaz, vulete sponsorizà (l'adulescente) unu (sedia)?"Haizat hà scrittu in a didascalia di e foto u 15 di lugliu.

dv

In menu di una settimana, Haizat hà publicatu una aghjurnazione chì mostra l'adulescente sedutu nantu à una vera sedia di ghjocu fatta da Tomaz - un venditore di moda è mobili lucali.

"Sì u megliu, Tomaz!Fate bè è uttene boni rendimenti ", Haizat hà scrittu in l'aghjurnamentu.

In a nova foto caricata da Haizat, l'adulescente pò esse vistu à pusà nantu à una Sedia di Gaming Burgundy Tomaz Blaze X Pro, chì hà un prezzu di RM499 in u so situ web.

Quandu hà cuntattatu, Haizat hà dettu chì ellu è l'adulescente sò vicini, prima di aghjunghje chì u zitellu di 13 anni hà un hobby di custruisce e cose.

L'adulescente hà dettu ch'ellu era felice quandu a ghjente di Tomaz hà purtatu a sedia di ghjocu in casa soia

"Eru solu ingannatu quandu aghju fattu a sedia.Ùn aghju micca avutu l'intenzione di ottene una sedia di ghjocu in ritornu ", Nafis Danish, di 13 anni, hà dettu à questu scrittore di SAYS durante una telefonata.

Nafis hà dettu ch'ellu ùn era micca un cliente di Tomaz prima di questu, ma hà sbattutu in u retailer cunnisciutu per a vendita di scarpi è orologi nantu à Instagram.

Quandu hà dumandatu s'ellu ghjoca oghje nantu à a sedia, Nafis hà dettu ch'ellu pussede un urdinatore regulare chì ùn risponde micca à i requisiti minimi per eseguisce ghjochi.

Cusì, si mette solu nantu à a sedia mentre vede YouTube o naviga in Internet.

SAYS hà amparatu chì u pruprietariu di Tomaz hà visitatu l'adulescente stessu quandu ellu è a so squadra hà purtatu a sedia di ghjocu à a casa di l'adulescente.


Tempu di post: 29-novembre-2021