Fate l'uffiziu di riposu più còmode

Pensate chì ùn hè micca bellu di riposu in l'uffiziu?Cum'è ogni volta chì vi stendete nantu à a vostra scrivania, vi svegliate sudatu è avete marchi rossi nantu à i vostri braccia è a fronte.

In u spaziu strettu è bluccatu di l'uffiziu, hè ovviamente impussibile di mette un lettu, una sedia cù pede hè assai impurtante, chì pò esse u vostru postu per travaglià è pò ancu esse u vostru "lettu" per u riposu.AlloraGDHERO lanciari usedia di ghjocu cù poggiapiedi, chì hè cuncepitu secondu u cuncettu di cunfortu.

Chaise à bascule (1)
Sedia di ghjocu per computer cù poggiapiedi(1)

Cum'è unsedia di ghjocuchì pò piglià un riposu, u disignu di cunfigurazione di GDHERO hè naturalmente encomiable.

U primu hè l'usu di una scuma modellata integrata, u so sensu di imballaggio tridimensionale 3D hè più forte, chì hè più suave è ùn perde l'elasticità.Vi sentite più còmode in a seduta di ogni ghjornu, è ùn vi sentite micca stancu ancu in u longu tempu sedutu.

Chaise à bascule (2)
Sedia di ghjocu per computer cù poggiapiedi(2)

U sicondu hè u allargatu è ingrossu, paragunatu cù a sedia di ghjocu ordinariu o sedia ergonomica, l'area di supportu hè più grande è più còmode.Durante u riposu, pudete cambià a vostra pusizioni di dorme è sempre truvà a pusizioni più adattata per sè stessu per piglià una siesta.

Chaise à bascule (3)

U terzu hè finu à 155 ° angulu di reclinazione, chì pò guasi cumplitamenti chjappà, è l'angulu hè moderatu, assicurendu una pusizioni raghjone in u restu.L'angolo hè troppu grande o troppu chjucu, u cunfortu manca.Inoltre, l'Angle reclinabile pò esse aghjustatu continuamente senza a limitazione di a pusizione di l'ingranaggio, cusì hè più faciule per truvà a vostra propria pusizioni cunfortu è u restu di ogni ghjornu serà più faciule.

Sedia di ghjocu per computer cù poggiapiedi(3)

Sedia di ghjocu GDHEROhè attualmente in vendita, dendu à i vostri clienti una bona sedia per rilassate, ottene l'esperienza perfetta di riposu d'uffiziu, è cumincianu a vita di travagliu energica di dopu meziornu ~


Tempu di Postu: Mar-01-2023