Ùn sceglite micca questi 4 tipi di sedia d'uffiziu

Ci sò stati assai articuli nantu à cumu i cunsumatori sceglienu un sediu còmode.U cuntenutu di sta questione hè principarmenti di spiegà 4 tippi di sedie d'uffiziu cù difetti in u disignu ergonomicu o di sicurezza, chì anu più dannu à u corpu dopu à pusà per un bellu pezzu, perchè ùn sceglite micca questi 4 tipi di sedie d'uffiziu.

1.Sedia di l'uffiziu chì u so ascensore di gas hè senza certificazione appruvata di sicurezza

In u passatu, pudemu intesu a nutizia di l'esplosione di a sedia chì hè causata da u poviru ascensore di gas.Giniralmenti, u lift di gas nurmali sarà incisa cù u Logo marca è paràmetri pertinenti nant'à u corpu di lift gas.Se ùn ci hè micca una mostra di l'etichetta, pudete dumandà à u venditore quale fabbrica hè l'elevatore di gas prodottu, s'ellu hà passatu a certificazione di qualità di sicurezza naziunale ISO9001 o a certificazione di sicurezza SGS, è dumandate à mostrà i documenti di certificazione pertinenti.

2.Sedia d'uffiziu chì ùn pudete micca reclinate in u so spinu

A sedia di l'uffiziu deve esse cuncepita per risponde à i bisogni di e persone per pusà cunfortu per un bellu pezzu, se u cuscinu di u sediu hè troppu longu, a ghjente ùn pò micca appughjà nantu à a sedia, allora hè faciule d'avè u mal di schiena.

Allora in a selezzione di a sedia di l'uffiziu, ci vole prima à pruvà à pusà, a lunghezza di u cuscino di u sediu (da l'estremità frontale à u socket di ghjinochju), per fà a ghjente appoghjate fermamente in u spinu di a sedia, è u cuscinu di u sediu pò cuntattà l'anca. è a zona di a coscia quant'è pussibule, per riduce a pressione, è ùn si sentenu stancu quandu a ghjente si sente per un bellu pezzu.

3.Sedia di l'uffiziu chì u cuscinu di u sediu ùn hè micca resistente è respirabile

I sedi nantu à u mercatu sò generalmente divisi in trè tippi, u primu hè pelle + spugna, u sicondu hè maglia + spugna, è unu hè pura maglia, sti trè cuscini seranu assai traspiranti è còmode se u materiale utilizatu appartene à l'alta qualità. .In quantu à a prova di u sediu, pudemu pusà per un pocu più longu, se u sediu torna rapidamente à a so forma originale, allora prova chì u sediu ùn hè micca faciule di deformà.Allora a punta di u cuscinu deve avè un arcu discendente, chì pò riduce l'attrito è u cuntattu in l'internu di l'articulazione di u ghjinochju, è ùn sprime micca a coscia, per esse benefizièvule per a salute umana.

1.Sedia di l'uffiziu chì a basa di a sedia ùn hè micca forte è inestabile

A stabilità hè una prova di una sedia d'uffiziu in u travagliu di s'ellu u risicu di tipping di dati impurtanti, i cunsumatori ponu aghjustà u sediu à u più faciule di vultà à u statu, divisu in quattru passi: prima di tuttu, in cunfurmità cù u " "ajustamentu strettu è strettu" (vale à dì, inclinazione in avanti quandu aghjustatu à u più strettu, inclinazione in daretu quandu aghjustatu à u più largu);Allora u sediu elevatore deve esse aghjustatu à u più altu;Allora truvate a direzzione di tipping faciule duverà esse à mezu à ogni dui piedi di a basa di cinque stelle, è infine appughjà u bordu di u sediu cù a palma di a manu per applicà a forza verticalmente, pudete ovviamente sente a capacità di tipping di u sedia d'uffiziu.Se a stabilità ùn hè micca bona, in generale un pocu di forza, a sedia si stende.

Cusì per a salute è a sicurità, ma ancu per eliminà a pussibilità di periculu, i 4 tipi di sedie di l'uffiziu sopra ùn sceglienu micca.

GDHEROhè un fabricatore prufessiunale specializatu in sedie d'uffiziu da più di 10 anni, ùn avemu micca questi 4 tipi di sedie, in linea cù l'attitudine rispunsevule è u principiu di i clienti.Allora pudete cuntà nantu à noi se avete bisognu di cumprà e sedie di l'uffiziu.


Tempu di post: 21-mar-2023