Punti chì sò faciuli à ignorà quandu si compra sedie d'uffiziu

Quandu avemu comprusedie d'uffiziu, In più di pensà à u materiale, funzione, cunfortu, ma ancu bisognu di cunsiderà i seguenti trè punti sò spessu faciuli esse ignorati.

1) Capacità di pesu

Tutte e sedie d'uffiziu anu capacità di pesu.Per a vostra sicurità, duvete sapè è seguità a capacità massima di pesu di a sedia.Se u pesu di u vostru corpu supera a capacità massima di trasportu di a sedia di l'uffiziu, pò rompe durante l'usu di ogni ghjornu.

Truverete chì a maiò parte di e sedie di l'uffiziu anu una capacità di pesu di 90 à 120 kg.Alcune sedie d'uffiziu sò pensate per e persone più pesanti è anu una custruzzione più forte per furnisce una capacità di pesu più altu, e sedie d'uffiziu pesanti sò dispunibuli in pesi 140kg, 180kg è 220kg.In più di una capacità portante più altu, certi mudelli venenu cù sedili è schienali più grande.

2) Stile di disignu

U stilu di a sedia di l'uffiziu ùn avarà micca a so funzione o u so rendiment, ma affettarà a bellezza di a sedia, è cusì a decorazione di u vostru uffiziu.Pudete truvà sedie di l'uffiziu in una miriade di stili, da u stilu esecutivu tradiziunale neru à u stilu mudernu culurita.

Allora chì tipu di sedia d'uffiziu duvete sceglie?Sè vo sceglite una sedia per un grande uffiziu, fate cun un stile familiar per creà un spaziu di l'uffiziu cohesiu.Ch'ella sia una sedia di maglia o una sedia di pelle, mantene u stile è u culore di a sedia di l'uffiziu coherente cù u stilu di a decorazione di l'internu.

3) Garanzia

Ùn vi scurdate di cunsultà a garanzia di u cliente quandu compra una nova sedia d'uffiziu.Di sicuru, micca tutte e sedie di l'uffiziu sò sustinuti da garanzie, chì hè una bandiera rossa chì i pruduttori ùn sò micca cunfidenti in u rendiment di i so prudutti.Se u fabricatore ùn furnisce micca u serviziu di garanzia per a sedia di l'uffiziu o se u fabricatore furnisce un serviziu di garanzia sottu u standard di l'industria, rimpiazzà immediatamente u pruduttu cù una altra marca è sceglite u pruduttu cù prutezzione dopu a vendita.

In una parolla, si cumpràsedia d'uffiziu, Pigliate questi punti in cunsiderà, per voi di sceglie a sedia di l'uffiziu ghjustu, ci hè un grande aiutu.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022