Sedia di ghjocu prufessiunale è marca di tavulinu

Cù u sviluppu di E-sports, ci sò innumerevoli fans, soprattuttu dopu à u 2018 League of Legends World Cup cumpetizione infine finita, hà ignited u sangue di prufessiunali e-sports players in Cina, è attrattu un gran numaru di persone per unisce à questu. industria.Allora oghje parlemu di usedia di ghjocu prufessiunale è marca di tavulinuper i ghjucatori di e-sports.

Prima di tuttu, fighjemu u principiu di disignu.I ghjucatori chì spessu si sentenu à a tavula di l'urdinatore è ghjucanu à i ghjoculi di cori spessu sentenu chì u tempu vola, ma a so cintura è u collu si lagnaranu allora si sentenu malati.Dopu, u design ergonomicuSedia di ghjocu GDHEROvi aiuta à facilità stu puntu di dolore, cù parechje ingranaggi per aghjustà liberamente, in modu chì pudete cambià a vostra pusizione è truvà a pusizione più còmoda per ghjucà.

Fighjate un ochju à u disignu chjave di u core di a tavola di ghjocu, l'attuali ghjochi di e-sports relativamente caldi sò soprattuttu grandi ghjochi naziunali, cusì u requisitu per a stabilità di a tavola hè assai altu.Tavola di ghjocu GDHERO, pò guarantisci micca facilmente abbandunà a catena mentre cumbatte in u ghjocu, un rendiment super stabile, permette di ghjucà megliu in u ghjocu.

Di sicuru, a maiò parte di e persone chì piace à ghjucà E-sports sò avà post-90, in particulare i post-90.Hanu ancu esigenze assai elevate per l'apparizione di tavule di ghjocu.A tavola di ghjocu cù luci di culore led pò spessu ottene l'ochji prima.In più, ghjucà ghjochi E-sports spessu presta attenzione à una atmosfera.U mumentu chì a lanterna in corsa culurita si accende hè a chjama di clarione per tutta a squadra per luttà inseme finu à l'alba.

Dunque, truvà una sedia di ghjocu dedicata è una tavola di ghjocu adattata per sè stessu è a squadra, cum'èGDHERO, pò lascià vi dedicà à u ghjocu, in modu chì pudete seguità cù a squadra minutu per minutu, è sò più prubabile di esse surprised è diventà u capu di a squadra.


Tempu di Postu: Set-05-2022