A megliu sedia d'uffiziu ergonomica per u mal di schiena

Parechji di noi passanu più di a mità di e nostre ore di veglia à pusà, allora s'ellu avete mal di schiena,a sedia ergonomica ghjustupò aiutà à gestisce u dulore è allevà a tensione.Allora chì hè a megliu sedia d'uffiziu per u mal di schiena?

1

In fatti, quasi ogni sedia ergonomica di l'uffiziu pretende aiutà à allevà u dolore di schiena, ma ùn hè micca.In questu articulu, avemu daveru passatu uni pochi d'ore attraversu l'ultime ricerche per sapè in u modu più scientificu ciò chì a megliu sedia di l'uffiziu per u mal di schiena deve esse.

2

Quandu si tratta di sollievu di u dulore di spalle, in particulare u dolore di spalle, l'Angle di u backrest hè cruciale.Ci hè parechje sedie nantu à u mercatu chì aiutanu cù una bona postura di seduta, sia cù una schiena dritta di 90 gradi o cù un designu backless, cum'è una bola di yoga o una sedia in ginocchio.Sò boni per a vostra postura è u core, ma ponu avè l'effettu oppostu nantu à u vostru dolore di spalle.

3

Parechji studii anu dimustratu chì usedia d'uffiziuhè u megliu recliner per e persone cun dolore di spalle.I circadori anu studiatu diverse pusizioni di seduta è esaminatu quantu pressione per ogni pusizioni mette nantu à i discu intervertebrali di i participanti.

Comu pudete vede, à pusà in una pusizioni eretta di 90 inch (cum'è una sedia di cucina o una sedia di l'uffiziu non-ajustable) crea un 40 per centu di più stress chì à pusà in un recliner cù u spinu à un angolo di 110 gradi.In una varietà di pusizioni, standing mette u minimu sforzu nantu à i vertebrati, per quessa, hè necessariu di alzà è si move regularmente si soffrenu di u lumbaru.

Per e persone cù u malu di spalle - in particulare u dolore di spalle - l'evidenza sustene un angulu di seduta più inclinatu per riduce a pressione pusata nantu à u discu.Using scans MRI, i circadori canadiani cuncludi chì a pusizione ideale di seduta bio-meccanica per riduce u stress spinali è l'usura di u discu. hè in una sedia cù u spinu inclinatu 135 gradi è i pedi nantu à u pianu.Sicondu una ricerca rivoluzionaria, an sedia d'uffiziu cù un angulu larguduverebbe esse una priorità maiò per e persone cù u mal di schiena.

Di cunsiguenza,sedia d'uffiziu à altu Anglehè a megliu scelta per u mal di schiena.


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2022