A diffarenza trà un bracciu mobile è un bracciu elevatore

Per a cunfigurazione di a sedia di ghjocu, crede chì assai persone ùn anu micca attentatu à i dettagli di l'accolta, pensanu chì sò tutti i braccioli, ùn deve micca avè chì tipu di diferenza.

In fatti, braccioli sedia Lusinghi pò esse divisu in armrest mobile è lifting armrest dui categurie, ùn ci hè micca una piccula lacuna in l 'esperienza attuale.

Semplicemente parlante, a versatilità di l'accolta mobile hè più forte, a sensazione di es-port di l'accolta di l'elevazione hè più forte.

A più grande diffarenza trà i dui hè s'ellu ponu esse aghjustatu indipindente.Bracciolo mobile, aghjustate seguendu a sedia reclinata, chì hè un aghjustamentu auto-adattivu è a gamma di regulazione ùn hè micca grande.U bracciu rialzante, esiste indipindente, chì pò aghjustà indipindentamente su è giù, davanti è daretu, manca è destra.

Siccomu i meccanismi regulatori sò diffirenti, per quessa sò in diverse funzioni.In l'usu propiu di a vita, sè vo site stancu mentre site à ghjucà à i ghjoculi, è vulete stenderà à u riposu, l'accolta mobile pò adattà à a curva di u bracciu, per risponde à a necessità di riposu, ma l'accolta d'elevazione hè fissu è immobile per via di u so usu. ragione di esistenza indipendente.

Sè vo site un gamer mediu, o ghjustu aduprà a sedia Lusinghi in una cumpagnia, ghjucà ghjochi occasionalmente, è spessu piglià pause lunch.Allora a scelta disedia di ghjocu cù bracciolo mobile, ùn hè nunda di prublema.

In u ghjocu, perchè u bracciu lifting pò esse aghjustatu à l'altitudine più apprupriata, chì hè megliu per sustene u coddu è dà l'operazione più spaziu.Questu hè soprattuttu veru in i ghjoculi chì necessitanu un slide di mouse veloce, cum'è parechji ghjochi FPS, quandu u bracciu ùn hè micca còmode, a precisione di mira serà assai affettata.Inoltre, per i ghjoculi cum'è a League of Legends chì deve tene u mouse per un bellu pezzu, se a pusizione di u mouse hè troppu marginale, l'arme hè faciule per esse acidu è scuzzulate.Allora per i ghjucatori chì ghjucanu più di duie ore à ghjornu, ualzante bracciu gaming chairhè a megliu scelta.

alzà a sedia di ghjocu di bracciolo 1
alzà a sedia di ghjocu per u bracciu 2

bracciolo mobile è braccio alzatore, ùn ci hè nisuna differenza in essenza, ùn ci hè micca pro è cuns, solu differenza di funzione.


Tempu di post: Aug-23-2022