L'origine di a sedia di l'uffiziu

L'antenati piantanu arburi, è a pusterità gode di u frescu.Avà pudemu pusà in un spaziu d'uffiziu còmode.Grazie à i sforzi cuntinui di i nostri antenati.Serie Office, parlemu di e porte in l'uffiziu.Ùn parlate micca di u dirittu è di u male di u mondu, ride di u celu è di a terra, è tastà a saviezza di l'uffiziu.

L'uffiziu data di u Medievu.Monachi di altu statutu suciale à quellu tempu, l'inventore di l'ambiente di l'uffiziu, e campane in a chjesa ogni ghjornu, hè l'equivalente di sti cleru chjosi.

1

Dopu à a rivuluzione industriale, u cummerciu fiurisce vigorosamente.I notarii eranu l'iniziatori di u spaziu di l'uffiziu persunale è u mobili d'uffiziu.À quellu tempu, i nutari anu ghjucatu parechji roli, cumpresi i procuratori, i cullettori di l'imposte, l'avucati, l'affari è ancu i banchieri.

2 3

Chairs anu vistu u prugressu di a sucetà umana muderna, cum'è u prugressu di i cuncetti di genere di l'omi è di e donne, l'indebolimentu di a cuscenza di classi, a preoccupazione di i membri di a famiglia, è u sviluppu di a sucetà sana.Uprima sedia cù rotiin u mondu hè Charles Darwin, un workaholic.In u so studiu, per pudè cercà rapidamente trà e specimens, hà stallatu roti per e so sedie.Si dice chì I roti sò stati cacciati da u pede di u so lettu.Darwin hè per a cunvenzione è "efficienza", chì assai persone consideranu una di e fonti disedia d'uffiziu muderna.

4

L'edificiu Laijin hà un significatu rivoluzionariu in a storia di l'ambiente di travagliu.Questu hè u primu edifiziu di l'uffiziu altu in a storia, in quale era ancu utilizatu mobili d'uffiziu avanzati.

5

Ci hè un sistema di supportu di tippu croce per i pedi di supportu di a sedia di l'uffiziu, è i roti universali sò usati sottu.Questu hè u prototipu disedia d'uffiziuchì avemu aduprà assai in i tempi muderni.


Tempu di Postu: Feb-07-2023