A dumanda di talentu per i ghjucatori di e-sports

Ricertamenti, u Ministeru di Risorse Umane è Seguretat Soziale hà publicatu u "New Occupation-E-sports player Employment Situation Analysis Report", u rapportu mostra chì attualmente, solu menu di 15% di e pusizioni di e-sports sò in u statu di saturazione di forza di manodopera. , hà previstu chì in i prossimi cinque anni, a dumanda di talentu di e-sportivi hè quasi 2 milioni.

dumanda-1

Sicondu un sondaghju di i ghjucatori di e-sports (escludendu i ghjucatori stella), i coach di e-sports, l'analisi di dati di e-sports è i partenarii di furmazione di e-sports, 86% di i ghjucatori di e-sports guadagnanu 1-3 volte u salariu mediu lucale, è I ghjucatori di e-sports guadagnanu in generale più di u salariu mediu lucale.

Sicondu u rapportu, l'audienza tutale di e-sports in u mondu sanu hè cresciutu à 454 milioni in 2019, 15,0% annu annu;U numaru di fan di core e-sports righjunghji 201 milioni, 16,3% annu annu, trà i quali, u numeru di core fans e-sports in Cina hè previstu di ghjunghje à 75 milioni.

In 2017, a divisione LPL di League of Legends hà attiratu più di 10 miliardi di spettatori in diretta.S7 Bird's Nest finale, ancu s'ellu ùn ci era micca participazione di a squadra cinese, ma u stadiu era sempre finu à u 90%, à u stessu tempu in u stadiu di i travagliadori vicinu hè Beijing Guoan super league season finale, u stadiu solu 50-60% di u capacità.

In a prima mità di 2018, più di 7,09 miliardi di persone anu vistu l'avvenimenti prufessiunali LPL in diretta.I finali S8 sò stati guardati da più di 205 milioni di ghjucatori in u mondu, più di un trentesimu di a pupulazione glubale.U 3 di nuvembre di u 2018, a squadra IG di a Cina hà vintu u campionatu S8 è hà ricevutu felicitazioni naziunali.L'influenza di l'avvenimentu si sparghje fora di u circulu di e-sports.

Malgradu a popularità di l'industria di l'e-sports, u spaziu di u mercatu hè assai grande.In 2018, a dimensione generale di u mercatu di E-sports in Cina era di 94,05 miliardi di yuan, è hè previstu di più di 135 miliardi di yuan in 2020. Da a perspettiva di a scala di l'utilizatori di e-sports, hè previstu di ghjunghje à 430 milioni in 2018. 2020. U mercatu di e-sport di China hè diventatu u mercatu più influente è potenziale in u mondu.Attualmente, solu menu di 15% di e pusizioni di e-sports sò cumplettamente staffed, è hè previstu chì in i prossimi cinque anni, a dumanda di talentu per i ghjucatori di e-sports serà quasi 2 milioni.Pò esse vistu chì i prufessiunali di l'e-sports sò assai scarsi, è tuttu u mercatu di talentu hè basicamente viotu.

Ogni ghjucadore di e-sport hà bisognu di una sedia di ghjocu, sò cumpagni è amichi stretti durante u ghjocu di ghjocu di ogni ghjornu è l'avvenimenti di e-sport.Allora se a dumanda di talentu per i ghjucatori di e-sports serà quasi 2 milioni in i prossimi cinque anni, allora serà a stessa dumanda per a sedia di ghjocu, ancu di più.

Hero Office Furniture hè un fabricatore cinese specializatu in u sviluppu è a produzzione di e migliori sedie di ghjocu per i ghjucatori di e-sports.

dumanda-2 dumanda-3 dumanda-4 dumanda-5

Per tutte e sedie di ghjocu cù diversi disinni attraenti, benvenuti à visità u situ web di GDHERO:https://www.gdheroffice.com/


Tempu di Postu: Dec-21-2021