Chì sapete di a sedia maestru in l'industria di u mobili?

I disinfettori di decoru suave sò spessu dumandati una quistione, se vulete cambià un pezzu di mobili in a stanza, farà cambià l'atmosfera generale di a stanza, chì deve esse sceltu per cambià?

 

A risposta hè di solitu "sedia".

 

Allora oghje avemu da amparà ciò chì sò a sedia di i maestri classici in a storia ~

 

1. Sedia Wassily

 

Designer: Marcel Breuer
Anno di design: 1925

A sedia Wassily, creata in u 1925, hè stata cuncepita da u famosu designer ungherese Marcel Breuer.Questa hè a prima sedia di u polu di Breuer, è ancu a prima sedia di u polu in u mondu.

A sedia Wassily hè ligera è graziosa in forma, simplice in struttura è hà assai boni prestazioni.Cù un forte culore esteticu di a macchina, u quadru principale hè furmatu da a saldatura, chì face u disignu più cum'è una macchina.In particulare, u cinturione hè aduprata cum'è u passaghju, chì hè cumplettamente simili à u cinturione trasportatore nantu à a macchina.U backrest hè suspesu nantu à un assi horizontale, chì aghjunghje un sensu di muvimentu in a macchina.

A sedia Wassily, ispirata da una bicicletta chjamata Adler, hè u primu record di design di sedia in u polu in u mondu, in onore di u maestru di l'arti astratta Wassily.Kandinsky, u maestru di Marshall, hà chjamatu a sedia a sedia Wassily.A sedia Wassily hè stata chjamata u simbulu di a sedia di tubu d'acciaio di u XXu seculu, pioneered mobili muderni.Questa nova forma di mobili hà subitu spazzatu u mondu.

 

1.Sedia Chandigarh

 

Designer: Pierre Jeanneret
Anno di design: circa 1955

A sedia Chandigarh hè a sedia più fotografata in l'ultimi anni.U so nome vene da una nova cità utopica in India.Intornu à u 1955, u famosu designer svedese Pierre Gennaray hè statu dumandatu da Le Corbusier per aiutà à a custruzzione di a cità di Chandigarh in l'India, è ancu dumandatu à disignà una sedia per i servitori civili in l'edificazioni di u guvernu.

Sfortunatamente, a sedia Chandigarh hè stata largamente abbandunata, postu chì i lucali preferanu u disignu mudernu.Abbandunatu in muntagna in tutta a cità, hè spessu vindutu cum'è scrap per uni pochi di rupie.

In u 1999, a sedia Chandigarh di decennii, chì era stata cundannata à morte, hà vistu a so furtuna cambià dramaticamente.Un omu d'affari francese hà compru un gran numaru di sedie abbandunate è rinnuvatu per l'asta.Hè per quessa chì a sedia Chandigal hè tornata in a stampa.

In seguitu, Cassina, una famosa marca italiana di mobili, hà utilizatu a listessa combinazione di materiale di teca è vigna per riimprime a Chair Chandigarh è l'hà chjamatu 051 Capitol Complex Office Chair.

Oghje, i sedie Chandigarh sò assai ricercati da i cullezzione, i diseggiani è l'amatori di mobili, è sò diventati unu di l'articuli cumuni in parechji disinni di casa eleganti è gustosi.

 

1.Sedia di Barcellona

 

Designer: Ludwig Mies van der Rohe
Anno di design: 1929

 

A famosa sedia di Barcelona chì hè stata creata in u 1929 da u maestru tedescu Mies van der Rohe, hè un classicu di u disignu di u mobili mudernu, cunsideratu cum'è una di e sedie più classiche di u XXu seculu, è hè stata culletta da parechji musei di u mondu.

A sedia di Barcelona hè stata cuncepita da Mies specificamente per u padiglione tedescu à l'Esposizione di Barcellona di u 1929, chì hè statu ancu presentatu cum'è un rigalu puliticu da Germania à u Rè è a Regina di Spagna chì hè ghjuntu à inaugurare a ceremonia.

A struttura principale di a sedia Barcelona hè u cuscinu di pelle vera chì sustene da u quadru in acciaio inox, chì hà una bella struttura è linee liscia.À quellu tempu, a sedia di Barcelona cuncepita da Mies hè stata fatta a manu, chì u so disignu hà causatu una grande sensazione à quellu tempu.Questa sedia hè ancu in e cullezzione di parechji musei.

 

3.Sedia d'ovu

 

Designer: Arne Jacobsen
Anno di design: 1958

Egg chair, designatu da Jacobson in u 1958. Da tandu, diventò u mudellu è mostra di u disignu domesticu danese.A sedia d'ova hè stata cuncepita per u lobby è l'area di ricezione di u Royal Hotel Copenhagen, è pò ancu esse vistu in a stanza speciale 606.

A sedia d'ovu, chjamata cusì per via di a so similitudine cù i casci lisci è rotti, hè ancu una versione mudificata di a poltrona georgiana, cù un certu flair internaziunale.

A sedia d'ova hà una forma unica chì crea un spaziu indisturbati per l'utilizatori - perfettu per stendu o aspittendu, cum'è a casa.Egg Chair hè cuncepitu secondu l'ingegneria di u corpu umanu, a persona si mette cunfortu, elegante è faciule.

 

1.Sedia di diamante

 

Designer: Harry Bertoia
Anno di design: 1950

In l'anni 1950, u scultore è u designer Harry Bertoia hà designatu mobili chì sò fatti in i Stati Uniti.U più successu di sti disinni hè a sedia di diamante.A sedia di diamante hè a prima sedia fatta di saldatura di metalli, perchè a forma chì piace u diamante hè chjamatu.Hè più cum'è una scultura, un travagliu d'arti, micca solu in materiale è forma, ma ancu in modu.

U designer l'hà in realtà utilizatu cum'è una scultura muderna.Betoia Bertoia hà dettu una volta: "Quandu si guarda à e sedie, sò solu aria, cum'è sculture intrecciate cù tuttu u spaziu".Allora ùn importa micca induve si trova, pò enfatizà u cuncettu di spaziu assai bè.

 

In fatti, ci sò centinaie di sedie maestri.Oghje avemu solu sparte queste 5 sedie maestri prima.Spergu chì vi piacerà queste sedie.


Tempu di Postu: Nov-02-2022