Chì ferite affruntà e-sports ?Cumu pò esse impeditu?

Sicondu u 2016 China Game Industry Report compilatu da China Phonological And Digital Game Association, Gamma Data è International Data Corporation, u numeru di utilizatori di u ghjocu di u cliente cinese hà righjuntu 156 milioni in 2016. I 156 milioni di e-sports è i ghjucatori di ghjoculi in linea spessu si sentenu dopu. à i so computer per ghjucà.Chì sò e ferite chì ponu scuntrà ?Qualessu tipu di postura seduta pò impedisce?

1

1. Feriti trà a folla di e-sports
Nta l'ultimi anni, l'età di i malati cù spondylosis cervica è l'hernia di discu lumbar hè più ghjovanu, cumpresu un gran numaru di ghjovani e-sportivi.
Siccomu a ghjente di e-sports si sente à u desk di l'urdinatore per un bellu pezzu, u corpu si piega in avanti, perchè i musculi, ligamenti, fascia, capsula articulare è altri tessuti molli sò in un statu di tensione per un bellu pezzu;è i musculi di u collu oltre a carica fisiologica dopu a fatigue, pruvucannu una inflammazione sterile chì pruducerà edema in a fascia musculare, sti edema sò i fatturi per stimulà e terminazioni nervose per pruduce u dolore.
A causa di sta tensione nantu à u musculu, u discu cervical degenerate è pruduce l'iperosteogenia.U discu compresses direttamente i nervi cervicali è di l'spalla, causendu u dulore da i nervi, è poi pruvucarà spondylosis cervica è hernia di discu lumbar.In più di e malatie di a cintura è di a spina cervica, i ferite in manu è i prublemi di u sonnu causati da stà tardi sò ancu in risicu.

2

2. Qualessu tipu di pusizioni seduta deve aduprà a folla di e-sports ?
Parechji ghjucadori di e-sports s'impegnanu in a "postura d'errore standard" di piegarsi mentre utilizanu un computer.Questa postura pò causà dolore di u collu è di u spinu, causendu u dolore di u collu è di a spalla, pressione nantu à i nervi di u plexus brachial, intorpimentu in i dite è difficultà à respira.Allora cumu si deve pusà a ghjente di e-sport?
U modu ghjusta di pusà hè di tirà u mento è a testa in daretu nantu à e spalle, disegnà i vostri omoplati è girate i vostri braccia ligeramente per apre u to pettu, mentre chì i vostri omoplati falanu cusì chì a clavicula hè u più pianu pussibule.A spine straightening permette à u centru di gravità di a parte superiore di u corpu per cascà nantu à l'ischium, è a cintura è l'abdomen per mantene un certu gradu di strettezza per mantene a postura di a spina.È i vostri pedi sò dritti davanti à i vostri ghjinochje, i vostri pedi, i vostri ghjinochje sò dritti in fronte.Stà in questa pusizioni per troppu longu pò ancu causà fatigue musculale è inestabilità pelvica, cusì cunzidira à riposà a spalle contr'à u spinu di a vostra sedia, evitendu d'inclinà a testa in avanti quandu si usa l'urdinatore, mantenendu i vostri omoplati affundendu è micca hunching.

3

Dopu avè parlatu di e ferite fisiche chì i ghjucatori di l'e-sports ponu scontru è u modu ghjusta per pusà, avemu trovu chì un bonu postu duverebbe aiutà à abituà à una bona pusizioni seduta, mantenendu a spina, a testa è u collu in una pusizioni còmoda.Questu hè "Gaming Chair", chì hè apposta per i ghjucatori di e-sports.E quali marche di Chair Gaming sò boni?HèSedie di ghjocu GDHERO, diverse sedie di ghjocu eccellenti per a vostra scelta!

a
c
e
b
d
f

Più articuli di Sedie di Lusinghi, per piacè riferite à u situ di GDHERO:

https://www.gdheroffice.com/


Tempu di post: ghjugnu-10-2022