Chì duvete fà prima quandu avete una sedia d'uffiziu?

U primu passu hè di aghjustà a vostra scrivania o bancu di travagliu à l'altitudine ghjustu, secondu a natura di u vostru travagliu.Diverse altezze di scrivania anu esigenze diverse per u piazzamentu di a sedia, à volte ancu esse bisognu di rimpiazzà a sedia di l'uffiziu se ùn hè micca adattatu.Quandu si pusatu solu in una sedia, ancu s'ellu hè un pocu altu, ùn vi sentu micca troppu incunificatu, ma se cù a tavola, è a tavola hè bassa, farà a diferenza.

postura seduta curretta

Avemu ancu aghjustà l'altezza di a sedia aghjustendu a parte posteriore di a sedia, chì pò fà chì a sedia si adatta megliu cù a nostra volta.

In ogni casu, sè vo vulete una postura seduta curretta, avete bisognu à attentu à chì quandu si pusate nantu à una sedia, a parte frontale di a sedia di l'uffiziu è l'internu di u ghjinochju, deve mantene una distanza di almenu 5CM, in modu chì pudete avè abbastanza spaziu per u muvimentu.

aghjustendu a sedia in daretu

Allora Cumu aghjustà a megliu distanza trà a sedia di l'uffiziu è u desktop?

L'altezza standard di a scrivania hè di solitu in 700MM, 720MM, 740MM è 7600MM sti 4 specificazioni.L'altezza di a sedia di a sedia di l'uffiziu hè generalmente in 400MM, 420MM è 440MM.Pò esse vistu chì a diffarenza di l'altitudine trà scrivania è sedia di sedie, u più apprupriatu deve esse cuntrullatu trà 280-320mm, pigliate u valore medianu, chì hè 300mm, cusì 300mm hè un riferimentu per voi per aghjustà l'altezza di scrivanie è uffiziu. sedie!

Allora hè veramente impurtante per l'altezza adattata trà scrivanie è sedie di sedia d'uffiziu, quandu avete una sedia d'uffiziu, duvete fucalizza nantu à l'altezza trà scrivanie è sedili di sedia d'uffiziu prima.

I ritratti sò da u situ web di a sedia di l'uffiziu GDHERO:https://www.gdheroffice.com/


Tempu di post: 23-jun-2022